نهمین کمیته روابط عمومی زنجیره آهن و فولاد ایران

نهمین کمیته روابط عمومی زنجیره آهن و فولاد ایران صبح روز ۲۵ اردیبهشت در سالن ماهور هتل سیمرغ با حضور جناب آقای دکتر رمضانی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر معاون اول ریاست جمهوری، سید احمدرضاصدر مدیر روابط عمومی ایمیدرو ؛دکتر اسد پور مدیر مرکز رسد فضای مجازی، مدیران ارشد انجمن فولاد ایران؛مدیران روابط عمومی و کارشناسان شرکت های فولادی برگزار شد.
در ابتدای مراسم آقای خلیفه سلطانی ضمن تبریک فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گفت : مشکلات فراوان و تنش های زیادی در حوزه فولاد وجود دارد از جمله ارز نیمایی؛ مشکلات انرژی ؛مشکلات ثبت سامانه ای و …. باید هم گرایی توسط روابط عمومی شرکت ها بوجود بیاید و اشتراک نظر در رابطه با مسائل و مشکلات موجود به گوش مسئولان رسانده شود ‌.
خلیفه سلطان گفت: درحال حاضر ارتباط مجازی به صورت سازمان یافته نداریم و گروه روابط عمومی باید فعال باشد موضوعات در آنجا رسد شود اگر موضوعی در شرکتی نیاز ب پیگیری دارد و پاسخی از مسئول آن شرکت دریافت نمی شود پیگیری توسط روابط عمومی صورت پذیرد و تا حصول نتیجه برای رفع آن تلاش شود.
در حال حاضر پیشنهاد انجمن فولاد این است ک بصورت ماهانه طبق جدولی که به شرکت ها ارسال می شود اطلاعات مصرف برق ؛ توسط شرکت ها گردآوری و به انجمن فولاد ارسال شود تا مصرف انرژی تولید فولاد کشور ارزیابی نهایی و منتشر شود.
وی گفت در صورتی که اطلاعات را به صورت ماهانه داشته باشیم به چالش کشیده نمیشویم .

نهمین کمیته روابط عمومی زنجیره آهن و فولاد ایران
در ادامه مراسم مدیر روابط عمومی فولاد خوزستان گفت :در حال حاضر ارامش روانی باید حاکم شود گاهی زدن یک توییت از سمت روابط عمومی کل مجموعه رابه چالش میکشاند هم گرایی؛ همبستگی و هم پوشانی توسط روابط عمومی ها ایجادشود.
شورای عالی روابط عمومی هامتشکل از ۵الی ۷ نفر عضو تشکیل شود و در آنجا بحث و تبادل نظر شود .

پیشنهادات اعضاء جلسه:
برگزاری دوره های آموزشی بصورت ماهانه از سوی انجمن فولاد
ارائه لیست نمایشگاه های معتبر فولادی
ارتباط بیشتر روابط عمومی ها و برگزاری نشست ها
عضویت در خانه روابط عمومی ایران
طراحی یک مدل یا سیستم ارزیابی رسانه ها
ارائه بانک اطلاعاتی مدیران از سوی انجمن فولاد
در ادامه مراسم رمضانی ضمن تبریک روز روابط عمومی گفت: بمنظور رفع موانع تولید در مجموعه های فولادی یک نفر بصورت مرتب مشکلات را به ما گزارش کند و بهتر است این انتقال توسط روابط عمومی ها باشد.
اطلاع رسانی امورات مثبت در شرکت ها ضعیف است و دشمن از این بعنوان فرصت استفاده میکند بعنوان مثال فولاد مبارکه در حال احداث بزرگترین نیروگاه خورشیدی است ولی انعکاس آن ضعیف است.
در این مراسم کارگاه هوش مصنوعی در حوزه روابط عمومی توسط دکتر اسد پور برگزار شد و با اهداء هدایا؛عکس یادگاری و صرف ناهار مراسم خاتمه یافت.

نوشته های مرتبط:

عضویت در خبرنامه

دریافت آخرین اخبار از شرکت ذوب آهن بیستون

اسکرول به بالا